A MESA DENUNCIA A “CATIVA LEXISLACIÓN” QUE AMPARA O USO DA LINGUA

El Corte Inglés despreza un cliente por lle falar galego

El Corte Inglés despreza un cliente por lle falar galego
El Corte Inglés de Santiago de Compostela. Foto: cedida.
El Corte Inglés de Santiago de Compostela. Foto: cedida.  

Nin sequera no ámbito do consumo, e da beira do cliente, están garantidos os dereitos dos e das galegofalantes. Comprobouno en carne propia un cliente dos grandes almacéns El Corte Inglés cando o pasado 27 de decembro chamou á grande superficie de Santiago de Compostela para preguntar polo seu horario comercial. “Hábleme español!” foi a resposta do servizo de atención ao público do centro.
 


“No servizo de atención ao cliente aseguráronlle non entendelo, polo que se non lles falaba en castelán non o atenderían”, denuncia A Mesa pola Normalización Lingüística, que recibiu esta queixa a través da Liña do Galego, coa que recolle consultas, queixas ou parabéns relacionados cos dereitos lingüísticos.

 

Despois de recibir o aviso do usuario, A Mesa púxose en contacto con ese servizo de El Corte Inglés para “recriminarlle a súa actitude”. Mais a superficie comercial reafirmouse nela.

 

“Este é un exemplo máis da febleza da cativa lexislación que ampara o uso do galego”, sinala o presidente da Mesa Marcos Maceira, “e da necesidade de se ter admitido a trámite no Parlamento de Galiza a ILP de garantía dos dereitos lingüísticos no ámbito socioeconómico avalada por 28.000 sinaturas e impulsada pola Mesa”.

 

“Ningunha empresa, por privada que sexa, pode tratar a clientela galega como unha clientela de segunda nin negarlle un servizo polo feito de falar na súa lingua, que é a propia e oficial do territorio no que vive”, conclúe Maceira, quen anuncia que desde A Mesa instarán á Secretaría Xeral de Política Lingüística a que actúe “ante a vulneración flagrante dos dereitos básicos dun cliente”.



x