Tirapuxa entre compañías aeronáuticas por mor de Rosalía

Tirapuxa entre compañías aeronáuticas por mor de Rosalía
Imaxe de Iberia Express ofrecendo os marcapáxinas
Imaxe de Iberia Express ofrecendo os marcapáxinas  

Dúas compañías celebraron con Rosalía de Castro o Día Internacional da Poesía. Iso si, dun xeito particular. 


A compañía Iberia Express, filial 'low cost' de Iberia, celebraba o 21 de marzo entregando aos seus clientes un marcapáxinas con poemas de Federico García Lorca e de Rosalía de Castro, e contándoo nas redes sociais, claro. Nada noticiable para unha acción común de marketing coma esta se non for pola reacción que causou nunha empresa da competencia. 

resposta-norwegian

A protagonista foi Norwegian Airlines, quen xa fora noticia o pasado febreiro por rotular un avión coa faciana de Rosalía, e que respondeu así ao anuncio de Iberia Express, tanto no Twitter coma no Facebook: "Felicidades por la iniciativa, Iberia Express. Ahora sólo os falta dedicar a Rosalía un avión entero... como éste: http://bit.ly/EI-FVL". A brincadeira foi acollida polos usuarios de forma diferente: moitos deles escacharon á risa e compartiron a ocorrencia, mentres que outros moitos recrimináronlle a súa acción. 

Entre tirapuxa e tirapuxa, o rostro de Rosalía segue percorrendo os ceos de Europa, iso si, coa definición de "Spanish author". E un xornalista galego, Santiago Garrido, informa día a día na súa conta de Twitter por onde pasa. O pasado 18 de marzo atravesaba por primeira vez Galiza, nun voo Londres-Madeira, e el contábao xusto no momento en que pasaba por Padrón. As marabillas das redes sociais.