ERREJÓN CHAMA A "NACIONALIZAR" AS MUNICIPAIS 2015

Podemos ou a españolización da campaña

Podemos ou a españolización da campaña
[foto tirada do Flickr de Podemos]
[foto tirada do Flickr de Podemos]  Podemos

Hai momentos en que unha organización política ten de optar. Momentos en que xa non hai máis marxe para se mover na indefinición. Momentos en que non podes contentar a todo o mundo.


Ese momento chegou para Podemos, a formación emerxente á que os inquéritos sinalan xa como alternativa de poder no Estado español. O último estudo demoscópico publicado, o do diario El Periódico de Catalunya, coloca Podemos como segunda forza e primeira entre as que o eleitorado sitúa na esquerda. O inquérito outorgaríalle entre 78 e 82 escanos, co 20,1% dos sufraxios, xusto un punto por enriba do PSOE, que tería entre 75 e 78. A primeira forza continuaría a ser o PP, mais moi deteriorada, co 23,5% e entre 102 e 107 actas, arredor de 80 menos das que detenta hoxe no Congreso.

Pois ben, e perante este panorama, Podemos xa optou. Nas últimas semanas, os dirixentes dun partido que se apresenta a si mesmo como un intelectual orgánico -no sentido gramsciano do termo- se situaron sen ningún tipo de equívocos no terreno da socialdemocracia e no campo do que poderíamos cualificar como neo-patriotismo español. 

A continuación deste texto, unha reportaxe sobre a estratexia política de Podemos para as municipais 2015, está ao teu dispor no número 142 do semanario Sermos Galiza, o único en lingua galega nos quiosques e disponíbel nos pontos habituais de venda e aquí na nosa loxa.